مرکز تحقیقات فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان

اخبار سایت

نوآوری جدید شرکت وندویل در زمینه بافت فرش ماشینی

شرکت وندویل Vandewiele، یکی از تولید کنندگان پیشرو در بازار جهانی با راه حل های جامعبافت فرشخود، به میلان آمد تا برای اولین بار در نمایشگاه ایتما 2023 که در تاریخ 8 تا 14 ژوئن برگزار می شد، سه دستگاه جدید قالی بافی را ارائه دهد.

دستگاه قالی بافیRCFبا «Fast Creel» دیجیتال، با بالاترین سرعت تا کنون، تا 250 دور در دقیقه بافت انجام میدهد و همچنین انعطافپذیری را برای تغییرات سریع رنگ، توقف کمتر دستگاه و تغییرات قابل برنامه ریزی و ضایعات نخ ارائه میدهد.

دستگاه سه راپیر کات-لوپUSFبا راه حلFast Creelدارای امکان ساختارهای بافت جایگزین و کنترل کشش کامل در حلقه ها است. آخرین راه حل ها برای کارایی بالاتر، تولید بی نظیر و پایداری بهبود یافته در غرفه Vandewiele در برابر چشمان تولیدکنندگان فرش جهان فرار گرفت.

در بخش ماشینهای بافندگی فرش هندلوک یا همان دست باف گونه Handlook، نسل جدیدHCE3+مجهز به دستگاههای ژاکارد Vandewiele U4 است تا ساختار بافت سه راپیر بسیار پربازده را اعمال کند و جلوههای بافت مسطح محلی ایجاد کند که امکانات جدیدی را در طراحی و نوشتن متن نشان میدهد. همه ماشینهای بافندگی با نام اختصاریACESمشخص میشوند: ماشینهای خودمختار با حسگرها و قابلیتهای تحلیلی، ماشینهای متصل، حرکتهای الکتریکی به جای درایوهای مکانیکی، و ماشینهای هوشمندی که هوش مصنوعی را بهجای اپراتورها اعمال میکنند.

برندهای شرکت وندویل از بخشهای مختلف آخرین فناوریهای خود را ارائه کردند

در مجموع 7 دستگاه ژاکارد Bonas در ITMA در سالن 10، غرفه 201 به نمایش گذاشته شد تا فناوری آینده را نشان دهد. Vandewiele – Cobble، یک تولید کننده پیشرو در ماشین آلات تافتینگ و لوازم جانبی، قرار است آخرین نوآوری خود، ماشین تافت با سرعت بالا (HST) را در ITMA 2023 به نمایش بگذارد.

راه حل کارآمد تافتینگ Savio جدیدترین سیم پیچ اتوماتیک SAVIO Proxima Smartconer® را در نقشه راهی که در نمایشگاه ITME هند در دسامبر 2022 در ITMA میلان آغاز شده بود، راه اندازی خواهد کرد.

MEMMINGER-IRO GMBH یکی از پیشتازان بازار در توسعه، تولید و فروش فیدرهای نخ، سیستم های نظارت و روانکاری برای ماشین های بافندگی، خود را در غرفه نمایشگاهی به مساحت 240 متر مربع در سالن 4 غرفه D108 معرفی می کند.

بخش اکستروژن BCF شرکت نیز با آخرین پیشرفتهای خود در نمایشگاه حضور خواهد داشت که بر روی صرفهجویی در انرژی، حمل و نقل آسان و بازیافت و همچنین سایر مارکهای آن در بافندگی، تافتینگ، اکستروژن نخ، تنظیم حرارت یا تکمیل تمرکز دارد.

ماشین آلات جدید ون دویل فرش در ایتما

منبع : مجله نساجی کهن

: 176 - : 1402/07/25 - : 948
1402/07/25